Pirmā 'zema profīla' riepa
TRX, ko Michelin izgudroja 1975. gadā, pieļāva vienmērīgāku slodzes sadali uz riepu pavalka, no tā arī radās nosaukums TR - “Tension Repartie” ('izplatīts spraigums'). TRX ieguva atpazīstamību Formula 1 sacīkstēs ar Renault un Prost, kā arī pasaules rallija čempionātā ar Audi Quattro, 205 Turbo 16 un R5 Turbo.
Pirmo reizi riepa un disks viens otru perfekti papildināja, darbojoties kā viens vesels priekšmets. Disks tika fundamentāli transformēts, šo izmaiņu rezultāts bija galvenokārt plakanāks, zemāks atloks. Jaunais diska un riepas borta dizains nozīmēja pakāpenisku apvalka liekumu, bez “S” formas locījuma, kāds ir
raksturīgs tradicionālam dizainam.
Pateicoties šīm inovācijām, TRX riepas nodrošina labāku virzienveidīgu stabilitāti un vispārēju automašīnas drošību, dēļ kurām ir iespējama izcila, precīza vadāmība, it sevišķi līkumos.
- Ievērojama saķere, pateicoties ideālam spiediena sadalījumam pa saskares laukumu
- Izcils komforts dēļ palielinātas fleksīblās zonas
- Jauns izskatas riepas/riteņa asamblāžai un spēcīgi veidotam protektora rakstam
Zīmols |
Michelin Collection |
Sezona |
Oldtimer |
Modeļu piedāvājums |
TRX |
Dimension |
220/55 R390 88W WW 20mm |
Platums |
220 |
Tyre profile |
55 |
Construction type |
R |
Riepu izmērs |
390 |
Slodzes indekss |
88 |
Ātruma indekss |
(W) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Šai riepai nepieciešama kamera |
M/C |
No |