Dunlop
Piezīme: Cenas norādītas par riepām bez diskiem. Atkarībā no riepas izmēriem, protektors var atšķirties.
Dunlop

Dunlop Sport Maxx Race 295/30 ZR20 (101Y) XL MO

Dunlop

Dunlop Sport Maxx Race 295/30 ZR20 (101Y) XL MO

Dunlop - Starptautisks riepu ražotājs, kvalitatīvs ražojums augstākajā cenu segmentā

Sezona:
Competition
Riepu izmērs
295/30 ZR20 (101Y) XL MO 
Pieejamība:
Diemžēl šīs riepas mums nav krājumos.
riepas:
vasaras riepasSo
ātrums:
(Y): Apstiprināts vairāk nekā 300 km/h
EAN:
3188649821976
Article Number:
R-237291
Riepu marķējums / efektivitātes klase:
DEX:
Ir jautājumi vai neskaidrības, lūdzu, sazinieties ar mums support​@tirendo.lv
Diemžēl šīs riepas mums nav krājumos.
Cena par vienību, Ieskaitot PVN
Bezmaksas piegāde*
piegādes laiks 2 - 7 dienas**
14 dienu atgriešanas politikai
Vairāk nekā 700 montāžas partneru

Pievienot preci, lai salīdzinātu

  • Apraksts
  • Riepu marķējums
  • Technical specifications

Izcila saķere uz sausām ceļa virsmām — uz ceļa un bezceļos Lieliska saķere un bremzēšana uz sausām ceļa virsmām Precīza stūrēšana un vadāmības stabilitāte Palielināta saķere līkumos Uzticama veiktspēja uz slapjām ceļa virsmām Izcila saķere un bremzēšana uz sausām ceļa virsmām Palieliniet veiktspēju uz autotrases ar Sport Maxx Race.

Augstas saķeres autosacīkšu riepu sastāvs, kas iegūts no Dunlop autosporta riepu ražošanā izmantotās tehnoloģijas, nodrošina izcilu saķeri ar ceļa virsmu un bremzēšanas spēju. Šīs autotrasei optimizētās riepas ir pilnībā apstiprinātas lietošanai uz ceļa. Precīza stūrēšana un vadāmības stabilitāte Izbaudiet precīzu stūres reakciju un konsekventu vadāmību. Sport Maxx Race riepām ir hibrīdveida pārklājums, kas neļauj riepām mainīt formu, kad braucat lielā ātrumā, tādējādi uzlabojot vadāmību un stabilitāti. Uzlabota saķere līkumos Protektoram ir liela leņķa ribas, kas palielina stingrību sānos, tādējādi uzlabojot vadāmību līkumos. Masīvi ārējie plecu bloki uzlabo saķeri līkumos. Uzticama veiktspēja uz slapjām ceļa virsmām Lai gan Sport Maxx Race riepas ir optimizētas braukšanai pa sausu ceļa virsmu, tās teicami darbojas arī slapjos laika apstākļos.

Asimetriskai protektora konstrukcijai ir četras iekšējās gropes, kas ātri novada ūdeni, samazinot akvaplanēšanas risku. Plakanāks protektora profils Plakanāks protektora profils Jaunās paaudzes Dunlop riepām ir plakanāks protektora profils ar 4-8% lielāku kontaktvirsmu atkarībā no izmēriem un riepas tipa. Lielāka kontaktvirsma nodrošina lielāku stabilitāti un uzlabotu reakciju uz ceļa, ļaujot riepām reaģēt ātrāk un precīzāk. Priekšrocības Palielināta stabilitāte un stūrēšanas precizitāte, samazināta virsmas daļas un sānu daļas dilšana, lieliska stabilitāte līkumos un precīzāka vadāmība, labāka saķere uz sausas ceļa virsmas.

Asimetriska protektora konstrukcija. Asimetriska protektora konstrukcija nodrošina uzlabotu vadāmību un noturību pret akvaplanēšanu. Nepārtrauktā centra daļas josla uzlabo stabilitāti un precizitāti. Asimetriskais rievu izkārtojums uzlabo saķeri gan uz slapjas, gan sausas ceļa virsmas.PriekšrocībasUzlabota veiktspēja, braucot taisni un līkumos, uzlabota noturība pret akvaplanēšanu.

Plakanāks protektora profils. Jaunās paaudzes Dunlop riepām ir plakanāks protektora profils ar 4-8% lielāku kontaktvirsmu atkarībā no izmēriem un riepas tipa. Lielāka kontaktvirsma nodrošina lielāku stabilitāti un uzlabotu reakciju uz ceļa, ļaujot riepām reaģēt ātrāk un precīzāk.PriekšrocībasPalielināta stabilitāte un stūrēšanas precizitāte, samazināta virsmas daļas un sānu daļas dilšana, lieliska stabilitāte līkumos un precīzāka vadāmība, labāka saķere uz sausas ceļa virsmas.

Kvarca Plus sastāvs. Sacīkšu protektora gumijas sastāvs, kas nodrošina labāk izkliedētu augsta līmeņa saķeri, it īpaši uz slapjām ceļa virsmām un pie zemām temperatūrām.Priekšrocības Izcila bremzēšanas un paātrināšanas veiktspēja, liela saķere slapjos un aukstos laikapstākļos, mazs nodilums un nolietojums.

Vairāku rādiusu protektors (MRT). Vairāku rādiusu protektorā ir vairāk nekā desmit dažādi rādiusi, tāpēc tas ir vēl precīzāks. Tas nodrošina ļoti efektīvu spiediena sadali pa ceļa kontaktvirsmu. Efekts ir vienmērīgāka pāreja no taisnvirziena kustības līkumā, nodrošinot precīzāku un progresīvāku reakciju.Priekšrocības Ievērojami labāka kontrole pār visu kontaktvirsmu visos braukšanas apstākļos, atsaucīga cela sajūta un vadāmība uz slapjām un sausām ceļa virsmām, uzlabota vadāmība līkumos.

Maksimālā diska malas aizsardzība (MFS). Riteņa diska atloka aizsardzības sistēma. Maksimālā atloka aizsargam izmanto gumijas profilu, kas ir novietots pa perimetru riepai virs riteņa diska atloka. Tas veido aizsargājošo bufera zonu.PriekšrocībasPasargā dārgos lietos diskus no bojājumiem, kas tiek radīti atsitoties pret ietvju malām.

Bezsavienojumu kords (JLB). Hybrid Overlay tehnoloģija, kas samazina riepas formas deformācijas, braucot lielā ātrumā.PriekšrocībasLieliska stabilitāte, braucot lielā ātrumā, kā arī vienmērīgs nodilums.

Dubultā silīcija oksīda sastāvs. Šis sastāvs uzlabo paātrināšanos un palēnina dilšanu un nolietojumu.Priekšrocības Izcila bremzēšanas un paātrinājuma veiktspēja, izcila vadāmība uz vasaras un rudens ceļa virsmām, liela saķere, noturība pret nodilumu.

ES Riepu Marķējums un Efektivitātes Klase

Riepu marķēšanas rīkojums nosaka informācijas prasības par degvielas efektivitāti, saķeri ar slapju ceļu un riepu radīto ārējo rites troksni. Ir arī norādītas produkta īpašības, kas attiecas uz braukšanu ziemā.

ES 1222/2009 regula, kas ir spēkā kopš 2012. gada 1. novembra, ir pārskatīta un no 2021. gada 1. maija tiks aizstāta ar regulu ES 2020/740; No šī brīža tiek piemērotas jaunas prasības. Mainītas degvielas efektivitātes, saķeres ar slapju ceļu un ārējā trokšņa vērtējuma klases un pielāgots ES marķējuma izkārtojums. Ražotāja preču informācijuvar lejupielādēt no ES datubāzes, izmantojot marķējumā integrētu QR kodu. Informācija par saķeri ar sniegu un saķeri ar ledu ir no jauna iekļauta arī riepām, kas atbilst šiem kritērijiem.

Noteikums neattiecas uz sekojošām riepām: - riepas, kas paredzētas lietošanai tikai transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti pirms 1990. gada 1. oktobra; - atjaunotas riepas (līdz būs veikta ES VO 2020/740 attiecīga pagarināšana) - profesionālas bezceļu riepas - Sacīkšu riepas - Riepas ar papildinājumiem, lai uzlabotu saķeri, piemēram, riepas ar radzēm - T veida avārijas riepas - Riepas ar pieļaujamo ātrumu zem 80 km/h – Riepas, kas paredzētas diskiem ar nominālo diametru ≤ 254 mm vai ≥ 635 mm

Īsumā par kritērijiem un vērtēšanas klasēm

degvielas efektivitāte

Degvielas patēriņš ir atkarīgs no riepu rites pretestības, transportlīdzekļa, braukšanas apstākļiem un vadītāja braukšanas stila. Izmērītā riepas rites pretestība (rites pretestības koeficients) ir sadalīta klasēs no A (augstākā efektivitāte) līdz E (zemākā efektivitāte).

Ja transportlīdzeklis ir pilnībā aprīkots ar A klases riepām, salīdzinājumā ar E klases riepām ir iespējams samazināt patēriņu līdz pat 7,5%*. Komerctransporta gadījumā tas var būt pat lielāks.
(Avots: Eiropas Komisijas ietekmes novērtējums
* ja mēra saskaņā ar testēšanas metodēm, kas noteiktas Regulā (ES) 2020/740)

Ņemiet vērā:
Degvielas patēriņš lielā mērā ir atkarīgs no jūsu braukšanas stila, un to var ievērojami samazināt, braucot videi draudzīgā veidā. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, ​​lai uzlabotu degvielas efektivitāti.

Saķere uz slapja ceļa seguma

Saķere uz slapja ceļa seguma tiek iedalīta klasēs A (īsākais bremzēšanas ceļš) - E (garākais bremzēšanas ceļš).

Ja automašīna ir aprīkota ar A klases riepām, salīdzinot ar E klases riepām, bremzēšanas ceļu var samazināt līdz 18 m, bremzējot no 80 km/h (uz ceļa seguma ar vidēju saķeri).*
*Avots: wdk Vācijas gumijas rūpniecības ekonomikas asociācija eV

Ņemiet vērā:
Satiksmes drošība lielā mērā ir atkarīga no jūsu pašu braukšanas stila. Vienmēr ir jāievērtē un jāievēro bremzēšanas ceļu garumu. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, ​​lai uzlabotu saķeri ar slapju ceļu.

Ārējais rites troksnis

Riepas radītais troksnis ietekmē transportlīdzekļa kopējo skaņas apjomu un ietekmē ne tikai jūsu braukšanas komfortu, bet arī apkārtējās vides trokšņa piesārņojumu. ES riepu marķējumā ārējais rites troksnis ir sadalīts 3 klasēs no A (zemākais rites troksnis) līdz C (augstākais rites troksnis), mērīts decibelos (dB) un salīdzināts ar Eiropas trokšņa emisijas robežvērtībām ārējiem rites trokšņiem riepām.

A
Piktogramma ar klasifikāciju "A" norāda, ka riepas ārējais rites troksnis ir vairāk nekā par 3 dB zem ES robežvērtības, kas bija spēkā līdz 2016. gadam.
B
"B" klasifikācija nozīmē, ka riepas ārējais rites troksnis ir līdz 3 dB zemāks vai vienāds ar ES robežvērtību, kas bija spēkā līdz 2016. gadam.
C
Klasifikācija "C" norāda, ka noteiktā robežvērtība ir pārsniegta.

Zīmols Dunlop
Sezona Competition
Modeļu piedāvājums Sport Maxx Race
Dimension 295/30 ZR20 (101Y) XL MO
Platums 295
Tyre profile 30
Construction type ZR
Riepu izmērs 20
Slodzes indekss 101
Ātruma indekss ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Šai riepai nepieciešama kamera
M/C No
*Piegāde ir bez maksas, ja iegādājaties vismaz divas riepas.
**Vairāk kā 90% no mūsu pasūtījumiem tiek piegādāti klientiem norādītajā piegādes laikā.


Informatīvais izdevums

Ja Jūs mūsu jaunumu lapu vēlaties saņemt pa e-pastu, lūdzu piesakieties šeit.

Mēs izmantojam cookies. Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat to lietošanai.
OK