Lieliskas riepas sporta automašīnām, kas nodrošina teicamu sniegumu uz sausiem ceļiem
Intensīva saķere sausos apstākļos
Līdzsvarota braukšana līkumos liela G spēka iedarbībā
Stūrēšanas precizitāte
Izcila stabilitāte, braucot lielā ātrumā
Tiltiņi pirmajā protektora rievā Iedvesmojoties no dabā sastopamām atbalstošajām struktūrām, riepas protektora pirmajā rievā iestrādātie tiltiņi pastiprina stingrību, bez nepieciešamības iekļaut vairāk gumijas. Tādā veidā tiek radītas stingras, taču vieglas sporta riepas, kas spēj nodrošināt optimālu ātrumu un sniegumu.
Sacīkšu braukšanai piemērots riepu sastāvs Riepu īpašais sastāvs, kas piemērots sacīkšu braukšanai, uzkarst ātrāk nekā parastajām riepām, kas palielina berzi starp riepu un ceļa virsmu, tādējādi uzlabojot saķeri un samazinot protektora nodilumu.
Hibrīdveida pārklājums ar aramīdu Šīm sporta riepām ir hibrīdveida pārklājums, kas izgatavots no aramīda šķiedrām, kas saglabā pastāvīgu riepas kontakta laukumu ar ceļa virsmu jebkurā ātrumā. Šādi tiek nodrošināta labāka stabilitāte ilgtermiņā pat ļoti dinamiskos braukšanas apstākļos.
Optimizēta riepu kontūra Uzlabojot augstas veiktspējas riepu apļveida formu, „Dunlop” ir spējis nodrošināt riepām lielāku stingrību un rites pretestību. Pateicoties rūpīgajam spiediena sadalījumam pa visu riepas nospieduma laukumu, jūtams labāks sniegums, braucot līkumos, un uzlabota stūrēšanas precizitāte.
Riepu marķēšanas rīkojums nosaka informācijas prasības par degvielas efektivitāti, saķeri ar slapju ceļu un riepu radīto ārējo rites troksni. Ir arī norādītas produkta īpašības, kas attiecas uz braukšanu ziemā.
ES 1222/2009 regula, kas ir spēkā kopš 2012. gada 1. novembra, ir pārskatīta un no 2021. gada 1. maija tiks aizstāta ar regulu ES 2020/740; No šī brīža tiek piemērotas jaunas prasības. Mainītas degvielas efektivitātes, saķeres ar slapju ceļu un ārējā trokšņa vērtējuma klases un pielāgots ES marķējuma izkārtojums. Ražotāja preču informācijuvar lejupielādēt no ES datubāzes, izmantojot marķējumā integrētu QR kodu. Informācija par saķeri ar sniegu un saķeri ar ledu ir no jauna iekļauta arī riepām, kas atbilst šiem kritērijiem.
Noteikums neattiecas uz sekojošām riepām: - riepas, kas paredzētas lietošanai tikai transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti pirms 1990. gada 1. oktobra; - atjaunotas riepas (līdz būs veikta ES VO 2020/740 attiecīga pagarināšana) - profesionālas bezceļu riepas - Sacīkšu riepas - Riepas ar papildinājumiem, lai uzlabotu saķeri, piemēram, riepas ar radzēm - T veida avārijas riepas - Riepas ar pieļaujamo ātrumu zem 80 km/h – Riepas, kas paredzētas diskiem ar nominālo diametru ≤ 254 mm vai ≥ 635 mm
Īsumā par kritērijiem un vērtēšanas klasēm
degvielas efektivitāte
Degvielas patēriņš ir atkarīgs no riepu rites pretestības, transportlīdzekļa, braukšanas apstākļiem un vadītāja braukšanas stila. Izmērītā riepas rites pretestība (rites pretestības koeficients) ir sadalīta klasēs no A (augstākā efektivitāte) līdz E (zemākā efektivitāte).
Ja transportlīdzeklis ir pilnībā aprīkots ar A klases riepām, salīdzinājumā ar E klases riepām ir iespējams samazināt patēriņu līdz pat 7,5%*. Komerctransporta gadījumā tas var būt pat lielāks. (Avots: Eiropas Komisijas ietekmes novērtējums * ja mēra saskaņā ar testēšanas metodēm, kas noteiktas Regulā (ES) 2020/740)
Ņemiet vērā: Degvielas patēriņš lielā mērā ir atkarīgs no jūsu braukšanas stila, un to var ievērojami samazināt, braucot videi draudzīgā veidā. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, lai uzlabotu degvielas efektivitāti.
Saķere uz slapja ceļa seguma
Saķere uz slapja ceļa seguma tiek iedalīta klasēs A (īsākais bremzēšanas ceļš) - E (garākais bremzēšanas ceļš).
Ja automašīna ir aprīkota ar A klases riepām, salīdzinot ar E klases riepām, bremzēšanas ceļu var samazināt līdz 18 m, bremzējot no 80 km/h (uz ceļa seguma ar vidēju saķeri).* *Avots: wdk Vācijas gumijas rūpniecības ekonomikas asociācija eV
Ņemiet vērā: Satiksmes drošība lielā mērā ir atkarīga no jūsu pašu braukšanas stila. Vienmēr ir jāievērtē un jāievēro bremzēšanas ceļu garumu. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, lai uzlabotu saķeri ar slapju ceļu.
Ārējais rites troksnis
Riepas radītais troksnis ietekmē transportlīdzekļa kopējo skaņas apjomu un ietekmē ne tikai jūsu braukšanas komfortu, bet arī apkārtējās vides trokšņa piesārņojumu. ES riepu marķējumā ārējais rites troksnis ir sadalīts 3 klasēs no A (zemākais rites troksnis) līdz C (augstākais rites troksnis), mērīts decibelos (dB) un salīdzināts ar Eiropas trokšņa emisijas robežvērtībām ārējiem rites trokšņiem riepām.
A Piktogramma ar klasifikāciju "A" norāda, ka riepas ārējais rites troksnis ir vairāk nekā par 3 dB zem ES robežvērtības, kas bija spēkā līdz 2016. gadam. B "B" klasifikācija nozīmē, ka riepas ārējais rites troksnis ir līdz 3 dB zemāks vai vienāds ar ES robežvērtību, kas bija spēkā līdz 2016. gadam. C Klasifikācija "C" norāda, ka noteiktā robežvērtība ir pārsniegta.
Zīmols
Dunlop
Modeļu piedāvājums
Sport Maxx Race 2
Dimension
295/30 ZR20 (101Y) XL N1
Platums
295
Tyre profile
30
Construction type
ZR
Riepu izmērs
20
Slodzes indekss
101
Ātruma indekss
((Y))
With/Without Valve (TT/TL)
Šai riepai nepieciešama kamera
M/C
No
*Piegāde ir bez maksas, ja iegādājaties vismaz divas riepas.
**Vairāk kā 90% no mūsu pasūtījumiem tiek piegādāti klientiem norādītajā piegādes laikā.