Dunlop
Piezīme: Cenas norādītas par riepām bez diskiem. Atkarībā no riepas izmēriem, protektors var atšķirties.
Dunlop

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109Y XL

Dunlop

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109Y XL

Dunlop - Starptautisks riepu ražotājs, kvalitatīvs ražojums augstākajā cenu segmentā

Riepu izmērs
255/50 R20 109Y XL 
Pieejamība:
Diemžēl šīs riepas mums nav krājumos.
riepas:
vasaras riepasSo
ātrums:
Y: Apstiprināts līdza 300 km/h
EAN:
4038526322265
Article Number:
D-112582
Riepu marķējums / efektivitātes klase:
DEX:
Klientu atsauksmes:
(1)
Ir jautājumi vai neskaidrības, lūdzu, sazinieties ar mums support​@tirendo.lv
Diemžēl šīs riepas mums nav krājumos.
Cena par vienību, Ieskaitot PVN
Bezmaksas piegāde*
piegādes laiks 2 - 7 dienas**
14 dienu atgriešanas politikai
Vairāk nekā 700 montāžas partneru

Pievienot preci, lai salīdzinātu

  • Apraksts
  • Riepu marķējums
  • Klientu atsauksmes
  • Technical specifications

SUV automašīnai nodrošina sporta automašīnām raksturīgu precizitāti un braukšanas prieku. Lieliska reakcija uz ceļa. Stūrēšanas precizitātei izmantota DuPont™ Kevlar® tehnoloģija. Laba saķere uz slapjas un sausas ceļa virsmas. Augsta noturība pret akvaplanēšanu.

Izcila reakcija uz ceļa ar Touch tehnoloģiju. Dunlop SP QuattroMaxx riepu ieguvums ir Dunlop Touch tehnoloģija, kas palielina reakcijas pakāpi uz ceļa. Rezultātā tiek nodrošināta adekvāta un patīkamāka braukšana.

Laba saķere uz slapjas un sausas ceļa virsmas. Dubults silīcija oksīda sastāvs nodrošina augsta līmeņa saķeri un bremzēšanu slapjos un sausos apstākļos. Sastāvs ir arī lēni dilstošs, kas nozīmē lielāku nobraukumu līdz riepu maiņai.

Augsta noturība pret akvaplanēšanu. Dziļākas un platākas rievas riepas protektorā ātri novada ūdeni ļoti slapjos laikapstākļos, palīdzot saglabāt optimālu vadāmību.

Asimetriska protektora konstrukcija. Asimetriska protektora konstrukcija nodrošina uzlabotu vadāmību un noturību pret akvaplanēšanu. Nepārtrauktā centra daļas josla uzlabo stabilitāti un precizitāti. Asimetriskais rievu izkārtojums uzlabo saķeri gan uz slapjas, gan sausas ceļa virsmas.PriekšrocībasUzlabota veiktspēja, braucot taisni un līkumos, uzlabota noturība pret akvaplanēšanu.

Plakanāks protektora profils. Jaunās paaudzes Dunlop riepām ir plakanāks protektora profils ar 4-8% lielāku kontaktvirsmu atkarībā no izmēriem un riepas tipa. Lielāka kontaktvirsma nodrošina lielāku stabilitāti un uzlabotu reakciju uz ceļa, ļaujot riepām reaģēt ātrāk un precīzāk.PriekšrocībasPalielināta stabilitāte un stūrēšanas precizitāte, samazināta virsmas daļas un sānu daļas dilšana, lieliska stabilitāte līkumos un precīzāka vadāmība, labāka saķere uz sausas ceļa virsmas. Īpaša borta loka sistēma Lai nodrošinātu precīzāku braukšanu, pastiprina saikni starp riepu un disku. Tāpat kā saķere starp jūsu roku un stūri, īpašā borta loka sistēma uzlabo vadāmību un garantē izcilu reakciju uz ceļa.Priekšrocības Uzlabota reakcija uz ceļa, labāka stabilitāte un precizitāte.

Mainīga bloku un rievu attiecība. Asimetriskā protektora konstrukcija ar mainīgo bloku un riepu attiecību nodrošina augstākā līme. Masīvie ārējie plecu daļas bloki nodrošina ātru ūdens novadīšanu bez turbulences, garantējot arī izcilu stabilitāti, braucot līkumos.Priekšrocības Augsta noturība pret akvaplanēšanu, uzlabota saskare ar ceļa virsmu, uzlabota stabilitāte, braucot līkumos, un stūrēšanas precizitāte.

Vairāku rādiusu protektors (MRT). Vairāku rādiusu protektorā ir vairāk nekā desmit dažādi rādiusi, tāpēc tas ir vēl precīzāks. Tas nodrošina ļoti efektīvu spiediena sadali pa ceļa kontaktvirsmu. Efekts ir vienmērīgāka pāreja no taisnvirziena kustības līkumā, nodrošinot precīzāku un progresīvāku reakciju.Priekšrocības Ievērojami labāka kontrole pār visu kontaktvirsmu visos braukšanas apstākļos, atsaucīga cela sajūta un vadāmība uz slapjām un sausām ceļa virsmām, uzlabota vadāmība līkumos.

Maksimālā diska malas aizsardzība (MFS). Riteņa diska atloka aizsardzības sistēma. Maksimālā atloka aizsargam izmanto gumijas profilu, kas ir novietots pa perimetru riepai virs riteņa diska atloka. Tas veido aizsargājošo bufera zonu.PriekšrocībasPasargā dārgos lietos diskus no bojājumiem, kas tiek radīti atsitoties pret ietvju malām.

Bezsavienojumu kords (JLB). Hybrid Overlay tehnoloģija, kas samazina riepas formas deformācijas, braucot lielā ātrumā.PriekšrocībasLieliska stabilitāte, braucot lielā ātrumā, kā arī vienmērīgs nodilums.

Dubultā silīcija oksīda sastāvs. Šis sastāvs uzlabo paātrināšanos un palēnina dilšanu un nolietojumu.Priekšrocības Izcila bremzēšanas un paātrinājuma veiktspēja, izcila vadāmība uz vasaras un rudens ceļa virsmām, liela saķere, noturība pret nodilumu.

ES Riepu Marķējums un Efektivitātes Klase

Riepu marķēšanas rīkojums nosaka informācijas prasības par degvielas efektivitāti, saķeri ar slapju ceļu un riepu radīto ārējo rites troksni. Ir arī norādītas produkta īpašības, kas attiecas uz braukšanu ziemā.

ES 1222/2009 regula, kas ir spēkā kopš 2012. gada 1. novembra, ir pārskatīta un no 2021. gada 1. maija tiks aizstāta ar regulu ES 2020/740; No šī brīža tiek piemērotas jaunas prasības. Mainītas degvielas efektivitātes, saķeres ar slapju ceļu un ārējā trokšņa vērtējuma klases un pielāgots ES marķējuma izkārtojums. Ražotāja preču informācijuvar lejupielādēt no ES datubāzes, izmantojot marķējumā integrētu QR kodu. Informācija par saķeri ar sniegu un saķeri ar ledu ir no jauna iekļauta arī riepām, kas atbilst šiem kritērijiem.

Noteikums neattiecas uz sekojošām riepām: - riepas, kas paredzētas lietošanai tikai transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti pirms 1990. gada 1. oktobra; - atjaunotas riepas (līdz būs veikta ES VO 2020/740 attiecīga pagarināšana) - profesionālas bezceļu riepas - Sacīkšu riepas - Riepas ar papildinājumiem, lai uzlabotu saķeri, piemēram, riepas ar radzēm - T veida avārijas riepas - Riepas ar pieļaujamo ātrumu zem 80 km/h – Riepas, kas paredzētas diskiem ar nominālo diametru ≤ 254 mm vai ≥ 635 mm

Īsumā par kritērijiem un vērtēšanas klasēm

degvielas efektivitāte

Degvielas patēriņš ir atkarīgs no riepu rites pretestības, transportlīdzekļa, braukšanas apstākļiem un vadītāja braukšanas stila. Izmērītā riepas rites pretestība (rites pretestības koeficients) ir sadalīta klasēs no A (augstākā efektivitāte) līdz E (zemākā efektivitāte).

Ja transportlīdzeklis ir pilnībā aprīkots ar A klases riepām, salīdzinājumā ar E klases riepām ir iespējams samazināt patēriņu līdz pat 7,5%*. Komerctransporta gadījumā tas var būt pat lielāks.
(Avots: Eiropas Komisijas ietekmes novērtējums
* ja mēra saskaņā ar testēšanas metodēm, kas noteiktas Regulā (ES) 2020/740)

Ņemiet vērā:
Degvielas patēriņš lielā mērā ir atkarīgs no jūsu braukšanas stila, un to var ievērojami samazināt, braucot videi draudzīgā veidā. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, ​​lai uzlabotu degvielas efektivitāti.

Saķere uz slapja ceļa seguma

Saķere uz slapja ceļa seguma tiek iedalīta klasēs A (īsākais bremzēšanas ceļš) - E (garākais bremzēšanas ceļš).

Ja automašīna ir aprīkota ar A klases riepām, salīdzinot ar E klases riepām, bremzēšanas ceļu var samazināt līdz 18 m, bremzējot no 80 km/h (uz ceļa seguma ar vidēju saķeri).*
*Avots: wdk Vācijas gumijas rūpniecības ekonomikas asociācija eV

Ņemiet vērā:
Satiksmes drošība lielā mērā ir atkarīga no jūsu pašu braukšanas stila. Vienmēr ir jāievērtē un jāievēro bremzēšanas ceļu garumu. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, ​​lai uzlabotu saķeri ar slapju ceļu.

Ārējais rites troksnis

Riepas radītais troksnis ietekmē transportlīdzekļa kopējo skaņas apjomu un ietekmē ne tikai jūsu braukšanas komfortu, bet arī apkārtējās vides trokšņa piesārņojumu. ES riepu marķējumā ārējais rites troksnis ir sadalīts 3 klasēs no A (zemākais rites troksnis) līdz C (augstākais rites troksnis), mērīts decibelos (dB) un salīdzināts ar Eiropas trokšņa emisijas robežvērtībām ārējiem rites trokšņiem riepām.

A
Piktogramma ar klasifikāciju "A" norāda, ka riepas ārējais rites troksnis ir vairāk nekā par 3 dB zem ES robežvērtības, kas bija spēkā līdz 2016. gadam.
B
"B" klasifikācija nozīmē, ka riepas ārējais rites troksnis ir līdz 3 dB zemāks vai vienāds ar ES robežvērtību, kas bija spēkā līdz 2016. gadam.
C
Klasifikācija "C" norāda, ka noteiktā robežvērtība ir pārsniegta.

SPQuattromaxx atsauksme par riepām

Vidējais rādītājs no 47 atsauksmēm
Saķere uz sausa ceļa
Bremzēšana uz sausa ceļa
Saķere uz slapja ceļa
Bremzēšana uz slapja ceļa
Saķere sniegā
Braukšanas komforts
Trokšņu līmenis salonā
Riepas nodilums
Degvielas patēriņš
Nobrauktie kilometri 13 135
Zīmols Dunlop
Modeļu piedāvājums SP QuattroMaxx
Dimension 255/50 R20 109Y XL
Platums 255
Tyre profile 50
Construction type R
Riepu izmērs 20
Slodzes indekss 109
Ātruma indekss (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Šai riepai nepieciešama kamera
M/C No
*Piegāde ir bez maksas, ja iegādājaties vismaz divas riepas.
**Vairāk kā 90% no mūsu pasūtījumiem tiek piegādāti klientiem norādītajā piegādes laikā.


Informatīvais izdevums

Ja Jūs mūsu jaunumu lapu vēlaties saņemt pa e-pastu, lūdzu piesakieties šeit.

Mēs izmantojam cookies. Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat to lietošanai.
OK