Harmonijā Ar Dzīvi Sekojiet ceļam un sirdsbalsij un atklājiet braukšanas prieka dimensijas, izmantojot jaunās Bridgestone Turanza T001. Šis jaunais tālo braucienu celmlauzis, kas sasniedz vēl nebijušu drošības, komforta un vides veiktspējas harmoniju, ir Bridgestone jaunākās riepu tehnoloģijas iemiesojums. Tādēļ relaksējieties un izbaudiet braucienu, lai kādi būtu apstākļi un galamērķis. Optimāla saķere un stabilitāte drošai bremzēšanai mitrumā. Izcila stabilitāte, braucot lielā ātrumā, un veiktspēja tālos pārbraucienos, nodrošinot vienmērīgu un ērtu braucienu. Jauni efektivitātes līmeņi, apvienojot zemu rites pretestību ar minimālu troksni.
Riepu marķēšanas rīkojums nosaka informācijas prasības par degvielas efektivitāti, saķeri ar slapju ceļu un riepu radīto ārējo rites troksni. Ir arī norādītas produkta īpašības, kas attiecas uz braukšanu ziemā.
ES 1222/2009 regula, kas ir spēkā kopš 2012. gada 1. novembra, ir pārskatīta un no 2021. gada 1. maija tiks aizstāta ar regulu ES 2020/740; No šī brīža tiek piemērotas jaunas prasības. Mainītas degvielas efektivitātes, saķeres ar slapju ceļu un ārējā trokšņa vērtējuma klases un pielāgots ES marķējuma izkārtojums. Ražotāja preču informācijuvar lejupielādēt no ES datubāzes, izmantojot marķējumā integrētu QR kodu. Informācija par saķeri ar sniegu un saķeri ar ledu ir no jauna iekļauta arī riepām, kas atbilst šiem kritērijiem.
Noteikums neattiecas uz sekojošām riepām: - riepas, kas paredzētas lietošanai tikai transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti pirms 1990. gada 1. oktobra; - atjaunotas riepas (līdz būs veikta ES VO 2020/740 attiecīga pagarināšana) - profesionālas bezceļu riepas - Sacīkšu riepas - Riepas ar papildinājumiem, lai uzlabotu saķeri, piemēram, riepas ar radzēm - T veida avārijas riepas - Riepas ar pieļaujamo ātrumu zem 80 km/h – Riepas, kas paredzētas diskiem ar nominālo diametru ≤ 254 mm vai ≥ 635 mm
Īsumā par kritērijiem un vērtēšanas klasēm
degvielas efektivitāte
Degvielas patēriņš ir atkarīgs no riepu rites pretestības, transportlīdzekļa, braukšanas apstākļiem un vadītāja braukšanas stila. Izmērītā riepas rites pretestība (rites pretestības koeficients) ir sadalīta klasēs no A (augstākā efektivitāte) līdz E (zemākā efektivitāte).
Ja transportlīdzeklis ir pilnībā aprīkots ar A klases riepām, salīdzinājumā ar E klases riepām ir iespējams samazināt patēriņu līdz pat 7,5%*. Komerctransporta gadījumā tas var būt pat lielāks. (Avots: Eiropas Komisijas ietekmes novērtējums * ja mēra saskaņā ar testēšanas metodēm, kas noteiktas Regulā (ES) 2020/740)
Ņemiet vērā: Degvielas patēriņš lielā mērā ir atkarīgs no jūsu braukšanas stila, un to var ievērojami samazināt, braucot videi draudzīgā veidā. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, lai uzlabotu degvielas efektivitāti.
Saķere uz slapja ceļa seguma
Saķere uz slapja ceļa seguma tiek iedalīta klasēs A (īsākais bremzēšanas ceļš) - E (garākais bremzēšanas ceļš).
Ja automašīna ir aprīkota ar A klases riepām, salīdzinot ar E klases riepām, bremzēšanas ceļu var samazināt līdz 18 m, bremzējot no 80 km/h (uz ceļa seguma ar vidēju saķeri).* *Avots: wdk Vācijas gumijas rūpniecības ekonomikas asociācija eV
Ņemiet vērā: Satiksmes drošība lielā mērā ir atkarīga no jūsu pašu braukšanas stila. Vienmēr ir jāievērtē un jāievēro bremzēšanas ceļu garumu. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, lai uzlabotu saķeri ar slapju ceļu.
Ārējais rites troksnis
Riepas radītais troksnis ietekmē transportlīdzekļa kopējo skaņas apjomu un ietekmē ne tikai jūsu braukšanas komfortu, bet arī apkārtējās vides trokšņa piesārņojumu. ES riepu marķējumā ārējais rites troksnis ir sadalīts 3 klasēs no A (zemākais rites troksnis) līdz C (augstākais rites troksnis), mērīts decibelos (dB) un salīdzināts ar Eiropas trokšņa emisijas robežvērtībām ārējiem rites trokšņiem riepām.
A Piktogramma ar klasifikāciju "A" norāda, ka riepas ārējais rites troksnis ir vairāk nekā par 3 dB zem ES robežvērtības, kas bija spēkā līdz 2016. gadam. B "B" klasifikācija nozīmē, ka riepas ārējais rites troksnis ir līdz 3 dB zemāks vai vienāds ar ES robežvērtību, kas bija spēkā līdz 2016. gadam. C Klasifikācija "C" norāda, ka noteiktā robežvērtība ir pārsniegta.
Biznesa atsauksmes
profīls:Turanza T001
Pārskata datums
Testa mehānisms
Izmēri
Atsauksmes teksts
Atsauksmes novērtējums
zīmogs
07/2014
auto motor und sport
195/50 R15 82V
Satisfactory Stärken : Pluspunkte beim Trockenhandling durch direkte , fahraktive Auslegung . Schwächen : Gravierende Schwächen im Nassbremsen und ausgeprägte Lastwechselempfindlichkeit auf Nässe .
03/2013
AUTOStraßenverkehr
195/50 R15 82V
Recommendable Stärke: Agil und präzise bei Trockenheit, top Aquaplaningverhalten, niedriges Abrollgeräusch.Schwäche: Maßiger Rollwiderstand, Bremsniveau nur Durchschnitt, bei Nässe Lastwechsel.
03/2013
auto motor und sport
195/50 R15 82V
Recommendable Stärken:agil und präzise bei Trockenheittop Aquaplaning Verhaltenniedriges AbrollgeräuschSchwächen:Mäßiger RollwiderstandBremsniveau nur Durchschnittbei Nässe Lastwechsel
03/2013
GUTE FAHRT
195/50 R15 82V
Recommendable Der T001 zeigt sich beim Handling problemlos beherschbar und sicher. Doch er schwächelt beim Nassbremsen, kommt über "befriedigend" nicht hinaus. Im Gegenzug sollte der Rollwiderstand gut sein, aber der Japaner landet hier nur auf den letzten Platz. Dies entspricht allerdings dem angegebenen Labelwert F. Gut ist dagegen die Aquaplaningvorsorge, dazu rollt der Pneu ruhig und komfortabel ab.
02/2012
ÖAMTC
195/50 R15 82V
Highly recommended Vorteile:
sehr ausgewogener Reifen
Bestnote auf trockener Fahrbahn
gut bei Nässe
02/2012
TCS - Technik, Umwelt und Wirtschaft
195/50 R15 82V
Recommendable
Stärken:Sehr ausgewogener Reifen Gut in allen sicherheitsrelevanten Disziplinen Bestnote auf trockener Fahrbahn