Bridgestone
Piezīme: Cenas norādītas par riepām bez diskiem. Atkarībā no riepas izmēriem, protektors var atšķirties.
Bridgestone

Bridgestone Potenza S007 RFT 315/35 ZR20 106Y runflat DOT2017

Bridgestone

Bridgestone Potenza S007 RFT 315/35 ZR20 106Y runflat DOT2017

Bridgestone - Riepu ražotājs no Japānas. F 1 riepu piegādātājs, kvalitatīvs produkts augstākajā cenu segmentā

Riepu izmērs
315/35 ZR20 106Y runflat DOT2017 
Pieejamība:
Diemžēl šīs riepas mums nav krājumos.
riepas:
vasaras riepasSo
ātrums:
Y: Apstiprināts līdza 300 km/h
Article Number:
R-436119
Riepu marķējums / efektivitātes klase:
DEX:
Klientu atsauksmes:
(1)
Ir jautājumi vai neskaidrības, lūdzu, sazinieties ar mums support​@tirendo.lv
Diemžēl šīs riepas mums nav krājumos.
Cena par vienību, Ieskaitot PVN
Bezmaksas piegāde*
piegādes laiks 2 - 7 dienas**
14 dienu atgriešanas politikai
Vairāk nekā 700 montāžas partneru

Pievienot preci, lai salīdzinātu

  • Apraksts
  • Riepu marķējums
  • Klientu atsauksmes
  • Technical specifications

Bridgestone Potenza S007

Bridgestone izstrādāja Potenza S007 īpaši priekš ātrām sporta mašīnām, kurām sportiskās struktūras dēļ ir nepieciešams milzīgs sānu spēks. Novatorisko protektora rakstu veido stingri bloki īpašai saķerei uz sausām virsmām. Protektora platā, ārējā daļa kombinācijā ar izsmalcināto karkasa konstrukciju nodoršina maksimālu saķeri pagriezienos, pat vislielākos slodzes apstākļos.

Konkurenti:

Michelin Pilot Super Sport, Pirelli Pzero

Raksturīgās iezīmes:

  • Ātrgaitas veiktspēja
  • Izcila reakcija uz stūrešanu
  • Maksimāla saķere pagriezienos

Mērķa automašīnas

Prestiži sporta auto modeļi kā, peimēram: Ferrari 599 GTE, Porsche 911 Turbo S, Ferrari 612 Scaglietti

Run Flat Tehnoloģija

Run-flat riepas drošākai braukšanai.

Braucot ar parastām riepām, caurums riepā visbiežāk nozīmē vadāmības zudumu. Nedroši ir arī liela ceļa malā mainīt riepu. Run-flat riepu* gadījumā, ja tā tiek caurdurta, nenotiek pēkšņš gaisa spiediena zudums – tādējādi Jūs varat turpināt braukt.

Iemesls tam ir riepas biezās, īpaši stiprinātās sānu malas, kas ir izstrādātas no karstumizturīgas gumijas. Jūs varat vēl kādu brīdi braukt ar mašīnu, neskatoties uz pilnīgi neesošu gaisa spiedienu riepā.

Drošība pirmajā vietā

Pat nosacīti lielā ātrumā un ievērojamā ceļa posmā – parasti 80 km/h apt. līdz 80 km – Jūsu automašīna saglabās stabilitāti un Jūs kontroli pār to. Jūs tātad varat aizbraukt uz tuvāko auto remonta darbnīcu, neizmainot riepu. Vēl viena priekšrocība ir, ka var iztikt bez rezerves riepas vadāšanas – līdz ar to automašīnai ir mazāks svars, bet lielāka ietilpība.

Lai arī šis jau ir solis uz priekšu drošības ziņā, Bridgestone apņēmība turpināt uzlabojumus ir devusi nākamās paaudzes run-flat riepas. Tām ir plānākas sānu malas un divas jaunas karstumatturošas tehnoloģijas, kas ierobežo riepas deformēšanos - Nano Pro-Tech™ sastāvdaļa un atdzesēšanas stabilizātori – rezultātā palielinot braukšanas komfortu un drošību.

Turpiniet braukt ar caurdurtu riepu

Ar stiprinātu, biezāku sānu malu Bridgestone RFT var kādu laiku noturēt automašīnas svaru. Tas nozīmē vadāmības saglabāšanu un izvairīšanos no riepu mainīšanas ceļa malā.

Atklājiet nākamās paaudzes RFT

Stiprinātā sānu mala ir izstrādāta, izmantojot Bridgestone jauno Nano Pro-Tech™ sastāvdaļu. Šī revolucionārā gumija optimizē oglekļa molekulu izkliedēšanu, tādā veidā minimalizējot berzi starp tām. Rezultātā tiek ģenerēts daudz mazāk karstums un riepa var sagalabāt savu formu, pat ar plānāku sānu malu.

Saglabājiet mieru un kontrolējiet situāciju

Bridgestone nākamās paaudzes RF riepai ir vēl viens ievērojams uzlabojums. Lai nomāktu karstuma ģenerēšanu, ir pievienoti atdzesēšanas stabilizātori. Tie novada vēsu gaisu uz leju, tieši uz riepas virsmu. Tas, savukārt, atkal nozīmē mazāku temperatūras celšanos un riepas iespēju saglabāt formu pat tad, kad viss gaiss jau ir izgājis.

ES Riepu Marķējums un Efektivitātes Klase

Riepu marķēšanas rīkojums nosaka informācijas prasības par degvielas efektivitāti, saķeri ar slapju ceļu un riepu radīto ārējo rites troksni. Ir arī norādītas produkta īpašības, kas attiecas uz braukšanu ziemā.

ES 1222/2009 regula, kas ir spēkā kopš 2012. gada 1. novembra, ir pārskatīta un no 2021. gada 1. maija tiks aizstāta ar regulu ES 2020/740; No šī brīža tiek piemērotas jaunas prasības. Mainītas degvielas efektivitātes, saķeres ar slapju ceļu un ārējā trokšņa vērtējuma klases un pielāgots ES marķējuma izkārtojums. Ražotāja preču informācijuvar lejupielādēt no ES datubāzes, izmantojot marķējumā integrētu QR kodu. Informācija par saķeri ar sniegu un saķeri ar ledu ir no jauna iekļauta arī riepām, kas atbilst šiem kritērijiem.

Noteikums neattiecas uz sekojošām riepām: - riepas, kas paredzētas lietošanai tikai transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti pirms 1990. gada 1. oktobra; - atjaunotas riepas (līdz būs veikta ES VO 2020/740 attiecīga pagarināšana) - profesionālas bezceļu riepas - Sacīkšu riepas - Riepas ar papildinājumiem, lai uzlabotu saķeri, piemēram, riepas ar radzēm - T veida avārijas riepas - Riepas ar pieļaujamo ātrumu zem 80 km/h – Riepas, kas paredzētas diskiem ar nominālo diametru ≤ 254 mm vai ≥ 635 mm

Īsumā par kritērijiem un vērtēšanas klasēm

degvielas efektivitāte

Degvielas patēriņš ir atkarīgs no riepu rites pretestības, transportlīdzekļa, braukšanas apstākļiem un vadītāja braukšanas stila. Izmērītā riepas rites pretestība (rites pretestības koeficients) ir sadalīta klasēs no A (augstākā efektivitāte) līdz E (zemākā efektivitāte).

Ja transportlīdzeklis ir pilnībā aprīkots ar A klases riepām, salīdzinājumā ar E klases riepām ir iespējams samazināt patēriņu līdz pat 7,5%*. Komerctransporta gadījumā tas var būt pat lielāks.
(Avots: Eiropas Komisijas ietekmes novērtējums
* ja mēra saskaņā ar testēšanas metodēm, kas noteiktas Regulā (ES) 2020/740)

Ņemiet vērā:
Degvielas patēriņš lielā mērā ir atkarīgs no jūsu braukšanas stila, un to var ievērojami samazināt, braucot videi draudzīgā veidā. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, ​​lai uzlabotu degvielas efektivitāti.

Saķere uz slapja ceļa seguma

Saķere uz slapja ceļa seguma tiek iedalīta klasēs A (īsākais bremzēšanas ceļš) - E (garākais bremzēšanas ceļš).

Ja automašīna ir aprīkota ar A klases riepām, salīdzinot ar E klases riepām, bremzēšanas ceļu var samazināt līdz 18 m, bremzējot no 80 km/h (uz ceļa seguma ar vidēju saķeri).*
*Avots: wdk Vācijas gumijas rūpniecības ekonomikas asociācija eV

Ņemiet vērā:
Satiksmes drošība lielā mērā ir atkarīga no jūsu pašu braukšanas stila. Vienmēr ir jāievērtē un jāievēro bremzēšanas ceļu garumu. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, ​​lai uzlabotu saķeri ar slapju ceļu.

Ārējais rites troksnis

Riepas radītais troksnis ietekmē transportlīdzekļa kopējo skaņas apjomu un ietekmē ne tikai jūsu braukšanas komfortu, bet arī apkārtējās vides trokšņa piesārņojumu. ES riepu marķējumā ārējais rites troksnis ir sadalīts 3 klasēs no A (zemākais rites troksnis) līdz C (augstākais rites troksnis), mērīts decibelos (dB) un salīdzināts ar Eiropas trokšņa emisijas robežvērtībām ārējiem rites trokšņiem riepām.

A
Piktogramma ar klasifikāciju "A" norāda, ka riepas ārējais rites troksnis ir vairāk nekā par 3 dB zem ES robežvērtības, kas bija spēkā līdz 2016. gadam.
B
"B" klasifikācija nozīmē, ka riepas ārējais rites troksnis ir līdz 3 dB zemāks vai vienāds ar ES robežvērtību, kas bija spēkā līdz 2016. gadam.
C
Klasifikācija "C" norāda, ka noteiktā robežvērtība ir pārsniegta.

PotenzaS007RFT atsauksme par riepām

Vidējais rādītājs no 485 atsauksmēm
Saķere uz sausa ceļa
Bremzēšana uz sausa ceļa
Saķere uz slapja ceļa
Bremzēšana uz slapja ceļa
Saķere sniegā  Nav
Braukšanas komforts
Trokšņu līmenis salonā
Riepas nodilums
Degvielas patēriņš
Nobrauktie kilometri 12 531
Zīmols Bridgestone
Modeļu piedāvājums Potenza S007 RFT
Dimension 315/35 ZR20 106Y runflat DOT2017
Platums 315
Tyre profile 35
Construction type ZR
Riepu izmērs 20
Slodzes indekss 106
Ātruma indekss (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Šai riepai nepieciešama kamera
M/C No
*Piegāde ir bez maksas, ja iegādājaties vismaz divas riepas.
**Vairāk kā 90% no mūsu pasūtījumiem tiek piegādāti klientiem norādītajā piegādes laikā.


Informatīvais izdevums

Ja Jūs mūsu jaunumu lapu vēlaties saņemt pa e-pastu, lūdzu piesakieties šeit.

Mēs izmantojam cookies. Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat to lietošanai.
OK