Dunlop
Piezīme: Cenas norādītas par riepām bez diskiem. Atkarībā no riepas izmēriem, protektors var atšķirties.
Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 3D 255/40 R18 95V, MO

Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 3D 255/40 R18 95V, MO

Dunlop - Starptautisks riepu ražotājs, kvalitatīvs ražojums augstākajā cenu segmentā

Riepu izmērs
255/40 R18 95V, MO 
Pieejamība:
Diemžēl šīs riepas mums nav krājumos.
riepas:
ziemas riepasWi
M + S apzīmējums
ar sniegpārslas simbolu
ātrums:
V: Apstiprināts līdza 240 km/h
EAN:
4038526290731
Article Number:
R-167267
Riepu marķējums / efektivitātes klase:
Klientu atsauksmes:
(8)
Ir jautājumi vai neskaidrības, lūdzu, sazinieties ar mums support​@tirendo.lv
Diemžēl šīs riepas mums nav krājumos.
Cena par vienību, Ieskaitot PVN
Bezmaksas piegāde*
piegādes laiks 2 - 7 dienas**
14 dienu atgriešanas politikai
Vairāk nekā 700 montāžas partneru

Pievienot preci, lai salīdzinātu

  • Apraksts
  • Riepu marķējums
  • Klientu atsauksmes
  • Technical specifications

Augstas veiktspējas riepas neparedzamiem ziemas laikapstākļiem

  • Vadāmība visos laikapstākļos
  • Izcila vadāmība sausos laikapstākļos
  • Uzlabota saķere uz slapjas un sausas ceļa virsmas
  • Noturība pret akvaplanēšanu

Izcila vadāmība uz sausas ceļa virsmas. SP Winter Sport 3D ieguvums ir Dunlop Touch tehnoloģijas, kas garantē labāku ceļa izjūtu — svarīga kontroles un vadāmības nodrošināšanai. Jaunā 3D bloķēšanas lamele veido stingru pleca daļu, kas uzlabo vadāmību un stabilitāti uz sausas ceļa virsmas.

Izcila saķere uz slapjas un sausas ceļa virsmas. Speciālais silīcija oksīda sastāvs saglabājas elastīgs zemās temperatūrās, nodrošinot augsta līmeņa saķeri uz slapjas un sausas ceļa virsmas. Spiediens tiek vienmērīgi sadalīts pa visu plato kontaktvirsmu, palīdzot saglabāt saķeri ar ceļa virsmu.

Noturība pret akvaplanēšanu. Virziena rievas ātri novada ūdeni, nezaudējot vadāmību un palielinot noturību pret akvaplanēšanu.

Vadāmība visos ziemas laikapstākļos. Winter Sport 3D ir optimizēta, lai, pateicoties trim dažādām lamelēm, kas novietotas īpašās riepas daļās, tā darbotos visos ziemas laikapstākļos.

Daudzlameļu sistēma. Braukšanas apstākļi ziemā var būt ļoti dažādi. No auksta un sausa līdz sniegam un slapjdranķim — šie laikapstākļi no riepām prasa ļoti daudz. Dunlop daudzlameļu sistēma precīzi atbilst šim izaicinājumam — ar dažādu veidu lamelēm mainīgiem ziemas ceļu apstākļiem.PriekšrocībasKonsekventa veiktspēja dažādos ziemas laikapstākļos.

Īpaša borta loka sistēma. Lai nodrošinātu precīzāku braukšanu, pastiprina saikni starp riepu un disku. Tāpat kā saķere starp jūsu roku un stūri, īpašā borta loka sistēma uzlabo vadāmību un garantē izcilu reakciju uz ceļa.Priekšrocības Uzlabota reakcija uz ceļa, labāka stabilitāte un precizitāte.

Kvarca Plus sastāvs. Sacīkšu protektora gumijas sastāvs, kas nodrošina labāk izkliedētu augsta līmeņa saķeri, it īpaši uz slapjām ceļa virsmām un pie zemām temperatūrām.Priekšrocības Izcila bremzēšanas un paātrināšanas veiktspēja, liela saķere slapjos un aukstos laikapstākļos, mazs nodilums un nolietojums.

Vairāku rādiusu protektors (MRT). Vairāku rādiusu protektorā ir vairāk nekā desmit dažādi rādiusi, tāpēc tas ir vēl precīzāks. Tas nodrošina ļoti efektīvu spiediena sadali pa ceļa kontaktvirsmu. Efekts ir vienmērīgāka pāreja no taisnvirziena kustības līkumā, nodrošinot precīzāku un progresīvāku reakciju.Priekšrocības Ievērojami labāka kontrole pār visu kontaktvirsmu visos braukšanas apstākļos, atsaucīga cela sajūta un vadāmība uz slapjām un sausām ceļa virsmām, uzlabota vadāmība līkumos.

Maksimālā diska malas aizsardzība (MFS). Riteņa diska atloka aizsardzības sistēma. Maksimālā atloka aizsargam izmanto gumijas profilu, kas ir novietots pa perimetru riepai virs riteņa diska atloka. Tas veido aizsargājošo bufera zonu.PriekšrocībasPasargā dārgos lietos diskus no bojājumiem, kas tiek radīti atsitoties pret ietvju malām.

Bezsavienojumu kords (JLB). Hybrid Overlay tehnoloģija, kas samazina riepas formas deformācijas, braucot lielā ātrumā.PriekšrocībasLieliska stabilitāte, braucot lielā ātrumā, kā arī vienmērīgs nodilums.

ES Riepu Marķējums un Efektivitātes Klase

Riepu marķēšanas rīkojums nosaka informācijas prasības par degvielas efektivitāti, saķeri ar slapju ceļu un riepu radīto ārējo rites troksni. Ir arī norādītas produkta īpašības, kas attiecas uz braukšanu ziemā.

ES 1222/2009 regula, kas ir spēkā kopš 2012. gada 1. novembra, ir pārskatīta un no 2021. gada 1. maija tiks aizstāta ar regulu ES 2020/740; No šī brīža tiek piemērotas jaunas prasības. Mainītas degvielas efektivitātes, saķeres ar slapju ceļu un ārējā trokšņa vērtējuma klases un pielāgots ES marķējuma izkārtojums. Ražotāja preču informācijuvar lejupielādēt no ES datubāzes, izmantojot marķējumā integrētu QR kodu. Informācija par saķeri ar sniegu un saķeri ar ledu ir no jauna iekļauta arī riepām, kas atbilst šiem kritērijiem.

Noteikums neattiecas uz sekojošām riepām: - riepas, kas paredzētas lietošanai tikai transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti pirms 1990. gada 1. oktobra; - atjaunotas riepas (līdz būs veikta ES VO 2020/740 attiecīga pagarināšana) - profesionālas bezceļu riepas - Sacīkšu riepas - Riepas ar papildinājumiem, lai uzlabotu saķeri, piemēram, riepas ar radzēm - T veida avārijas riepas - Riepas ar pieļaujamo ātrumu zem 80 km/h – Riepas, kas paredzētas diskiem ar nominālo diametru ≤ 254 mm vai ≥ 635 mm

Īsumā par kritērijiem un vērtēšanas klasēm

degvielas efektivitāte

Degvielas patēriņš ir atkarīgs no riepu rites pretestības, transportlīdzekļa, braukšanas apstākļiem un vadītāja braukšanas stila. Izmērītā riepas rites pretestība (rites pretestības koeficients) ir sadalīta klasēs no A (augstākā efektivitāte) līdz E (zemākā efektivitāte).

Ja transportlīdzeklis ir pilnībā aprīkots ar A klases riepām, salīdzinājumā ar E klases riepām ir iespējams samazināt patēriņu līdz pat 7,5%*. Komerctransporta gadījumā tas var būt pat lielāks.
(Avots: Eiropas Komisijas ietekmes novērtējums
* ja mēra saskaņā ar testēšanas metodēm, kas noteiktas Regulā (ES) 2020/740)

Ņemiet vērā:
Degvielas patēriņš lielā mērā ir atkarīgs no jūsu braukšanas stila, un to var ievērojami samazināt, braucot videi draudzīgā veidā. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, ​​lai uzlabotu degvielas efektivitāti.

Saķere uz slapja ceļa seguma

Saķere uz slapja ceļa seguma tiek iedalīta klasēs A (īsākais bremzēšanas ceļš) - E (garākais bremzēšanas ceļš).

Ja automašīna ir aprīkota ar A klases riepām, salīdzinot ar E klases riepām, bremzēšanas ceļu var samazināt līdz 18 m, bremzējot no 80 km/h (uz ceļa seguma ar vidēju saķeri).*
*Avots: wdk Vācijas gumijas rūpniecības ekonomikas asociācija eV

Ņemiet vērā:
Satiksmes drošība lielā mērā ir atkarīga no jūsu pašu braukšanas stila. Vienmēr ir jāievērtē un jāievēro bremzēšanas ceļu garumu. Riepu spiediens regulāri jāpārbauda, ​​lai uzlabotu saķeri ar slapju ceļu.

Ārējais rites troksnis

Riepas radītais troksnis ietekmē transportlīdzekļa kopējo skaņas apjomu un ietekmē ne tikai jūsu braukšanas komfortu, bet arī apkārtējās vides trokšņa piesārņojumu. ES riepu marķējumā ārējais rites troksnis ir sadalīts 3 klasēs no A (zemākais rites troksnis) līdz C (augstākais rites troksnis), mērīts decibelos (dB) un salīdzināts ar Eiropas trokšņa emisijas robežvērtībām ārējiem rites trokšņiem riepām.

A
Piktogramma ar klasifikāciju "A" norāda, ka riepas ārējais rites troksnis ir vairāk nekā par 3 dB zem ES robežvērtības, kas bija spēkā līdz 2016. gadam.
B
"B" klasifikācija nozīmē, ka riepas ārējais rites troksnis ir līdz 3 dB zemāks vai vienāds ar ES robežvērtību, kas bija spēkā līdz 2016. gadam.
C
Klasifikācija "C" norāda, ka noteiktā robežvērtība ir pārsniegta.

SPWINTERSPORT3D atsauksme par riepām

Vidējais rādītājs no 3 026 atsauksmēm
Saķere uz sausa ceļa
Bremzēšana uz sausa ceļa
Saķere uz slapja ceļa
Bremzēšana uz slapja ceļa
Saķere sniegā
Braukšanas komforts
Trokšņu līmenis salonā
Riepas nodilums
Degvielas patēriņš
Nobrauktie kilometri 10 508
18.04.2012 no Jânis
Atbilst tam ko sagaidîju, pirms pirkðanas iepazîstoties ar testu rezultâtiem un vçrtçjumiem
17.04.2011 no Kristaps
Riepâm nav ne vainas. Jûtos droði braucot gan pa apledojuðu ceïu, gan slapju sniega/sâls maisîjumu. Vienîgi varçtu bût nedaudz klusâka braukðana, bet kopumâ, esmu ïoti apmierinâts.
06.04.2011 no Laimonis
Esmu nobraucis jau otru komplektu!
View more reviews
Zīmols Dunlop
Modeļu piedāvājums SP Winter Sport 3D
Dimension 255/40 R18 95V, MO
Platums 255
Tyre profile 40
Construction type R
Riepu izmērs 18
Slodzes indekss 95
Ātruma indekss (V)
With/Without Valve (TT/TL) Šai riepai nepieciešama kamera
M/C No
*Piegāde ir bez maksas, ja iegādājaties vismaz divas riepas.
**Vairāk kā 90% no mūsu pasūtījumiem tiek piegādāti klientiem norādītajā piegādes laikā.


Informatīvais izdevums

Ja Jūs mūsu jaunumu lapu vēlaties saņemt pa e-pastu, lūdzu piesakieties šeit.

Mēs izmantojam cookies. Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat to lietošanai.
OK